Hi! Je kunt een berichtje achterlaten onderaan deze pagina...
Danielle Kortenoeven
Hoi Bente,
Nogmaals super bedankt voor de geweldige foto's van Noa! De smash the cake shoot was zo leuk om te doen! En het resultaat mag er wezen :) Echt heel gaaf om zo'n mooie herinnering aan Noa's eerste (ver)jaar(dag) te hebben :) Wie weet komen we nog een keertje voor een volgende shoot!
Liefs Danielle
donderdag 16 juni 2016
Jessica
Fotoshoots bij jou zijn altijd een feestje! Alweer 6 keer zijn we bij je geweest en het zal ook vast niet de laatste keer zijn!
Super blij weer met onze fotos en het mooie geboortekaartje!
Dankjewel :-)
woensdag 15 juni 2016
Mirjam
Hoi hoi,
Super genoten van de fotoshoot met ons gezinnetje. Foto`s zijn echt prachtig geworden, ben er helemaal verliefd op.
groetjes Mirjam
woensdag 15 juni 2016
Sascha Tieleman
Hoi Bente,
Wij waren er voor de tweede keer, nu voor de cake smash. Wat was het weer gezellig.
We hebben er weer mooie foto's bij van onze knappe knul.
Je doet het super leuk en heerlijk enthousiast, ga zo door!
Nogmaals bedankt.
BR>:angel:
woensdag 15 juni 2016
Floor
Hai Bente Joy!
We zijn heel erg blij met onze foto's!
Ze zijn super gaaf geworden en krijgen een mooie plek in ons huis!
We komen zeker nog een keertje terug!
Groetjes Floor
vrijdag 10 juni 2016
Powered by Phoca Guestbook

